Ar vēstnešu kampaņu popularizē vietējos pārtikas produktus

Oktobrī norit ikgadējā karotīšu kampaņa kvalitatīvu vietējo pārtikas produktu patēriņa veicināšanai, ko organizē Zemkopības ministrija ar Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju sadarbībā ar pārtikas veikalu tīkliem Rimi un Maxima.

 

“Vēlamies atgādināt patērētājiem, kāpēc ir svarīgi izvēlēties vietējos pārtikas produktus, bet vienlaikus gribam uzrunāt arī pārtikas ražotājus, kuri vēl nav spēruši soli, lai pieteiktos Pārtikas un veterinārajā dienestā, veiktu sertifikāciju un iegūtu saražotajai produkcijai Zaļās vai Bordo karotītes kvalitātes zīmi,” uzsver Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijas (LPUF) padomes priekšsēdētāja Ināra Šure.

 

Kampaņas vēstneši ir maizes ceptuves “Lāči” saimnieks un maizniekmeistars Normunds Skauģis, AS “Dobeles dzirnavnieks” valdes priekšsēdētājs Kristaps Amsils, zemnieku saimniecības “Zūmaņi” īpašniece Digna Skrodere un SIA “Kronis” vadītājs Aivars Svarenieks.

 

Reklāmas kampaņa ar vēstnešu video norit digitālajā vidē, galvenokārt “Facebook” un “LinkedIn” platformās, arī “Rimi” un “Maxima” veikalos, piemēram, ekrānos pie kasēm tiek demonstrēti video rullīši ar kampaņas vēstnešiem. Audio formātā reklāmas izskan gan Latvijas radiostacijās, gan abu lielveikalu ķēžu iekšējos radio, ko dzird veikalu apmeklētāji.

 

“Izvēloties Latvijā ražoto, mēs naudu atstājam mūsu valsts ekonomikā. Šāda rīcība ir ne tikai patriotiska, bet arī labāka klimatam, jo tas nozīmē, ka mēs izvēlamies īsākas pārtikas piegādes ķēdes, nevis produktus, kas ceļojuši pāri pus-Eiropai vai pat pāri okeāniem. Aicinām pircējus sekot līdzi produktu izcelsmes valstij, jo latviskais zīmols ne vienmēr būs Latvijā ražots,” atgādina LPUF padomes priekšsēdētāja Ināra Šure.

 

“Izcili produkti nes mūsu valsts slavu pasaulē. Izmantojot Zaļo karotīti, mēs apliecinām mūsu produktu ražošanu saskaņā ar paaugstinātām kvalitātes prasībām. Aicinu arī citus ražotājus pievienoties, jo kopā mēs varam celt  Latvijā augstas kvalitātes pārtikas līmeni!” uzsver maizniekmeistars Normunds Skauģis.

 

“Karotītes mums dod priekšrocības startēt valsts un pašvaldību iepirkumos,” vienu no svarīgākajām Zaļās un Bordo karotītes priekšrocībām norāda AS “Dobeles dzirnavnieks” valdes priekšsēdētājs Kristaps Amsils. Zemnieku saimniecības “Zūmaņi” īpašniece Digna Skrodere atgādina, ka arī daudzi lauksaimnieki ir pievienojušies Nacionālajai pārtikas kvalitātes shēmai.

 

SIA “Kronis” vadītājs Aivars Svarenieks pircējiem atgādina, ka uzņēmuma produkcija, kas marķēta ar izcilības zīmi “Bordo karotīte”, tiek ražota tepat, Bauskā. “Bordo karotīte apliecina to, ka viss produktu pārstrādes cikls ir veikts tepat Latvijā,” uzsver Aivars Svarenieks.

 

“Rudens ir ražas laiks, kad veikalu plauktos nevajadzētu būt problēmām ar latviešu produktiem. Izvēloties preces, kas marķētas ar Zaļās un Bordo karotītes kvalitātes zīmi, vari būt drošs, ka izvēlies Latvijā ražotu pārtiku. Būsim modri un dosim priekšroku vietējai pārtikai,” aicina Ināra Šure.

 

Šobrīd Zaļā karotīte ir piešķirta 134 uzņēmumu 593 produktiem, bet Bordo karotīte – 52 uzņēmumu 279 produktiem. Zaļā karotīte tiek piešķirta produktiem, kuri tiek ražoti Latvijā no vietējām izejvielām un atbilst paaugstinātām kvalitātes prasībām. Savukārt Bordo karotīti piešķir produktiem, kuru pilns ražošanas cikls tiek veikts Latvijā, produkts atbilst paaugstinātas kvalitātes prasībām, bet ražošanai nepieciešamās izejvielas var nebūt vietējās.